FAQ Malershop najčešće postavljena pitanja malershop

FAQs

Najčešće postavljena pitanja

 

PURDY FAQs

U Malershopu nudimo široku paletu profesionalnih soboslikarskih alata i opreme, uključujući gletere, valjke, kistove, špahtle, i mnoge druge.

Kvaliteta nam je prioritet. Naša ponuda sastoji se od proizvoda renomiranih proizvođača koji su poznati po svojoj izdržljivosti i performansama. Svaki proizvod prolazi kroz temeljan proces odabira kako bi osigurali da zadovoljava najviše standarde.

Naša stručna ekipa stoji vam na raspolaganju da vam pomogne u odabiru pravih alata za vaš konkretan projekt. Možete nas kontaktirati putem telefona ili e-pošte kako bismo vam pružili personalizirane preporuke.

Da, naša ponuda obuhvaća proizvode za različite nivoe iskustva. Bez obzira jeste li početnik ili iskusni majstor, imamo opcije koje će odgovarati vašim potrebama.

Da, nudimo posebne uvjete za veće količine proizvoda. Ako ste zainteresirani za veće narudžbe, slobodno nas kontaktirajte kako bismo vam pružili dodatne informacije o mogućim popustima.

Naručivanje je jednostavno. Posjetite našu web stranicu, pregledajte naš asortiman, odaberite proizvode koje želite i dodajte ih u košaricu. Nakon što ste završili s odabirom, slijedite upute za plaćanje i dostavu.

Trošak dostave ovisi o težini i lokaciji isporuke. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 100€ do 50kg. Točan iznos troška dostave prikazuje se prije završetka narudžbe.

Naša korisnička podrška dostupna je putem telefona i e-pošte. Posjetite našu Kontakt stranicu kako biste pronašli sve potrebne informacije za kontaktiranje naše podrške.

Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

  • Kartično plaćanje (Visa, MasterCard, Maestro, Diners, Discover, American Express),
  • Bankovni prijenos,
  • Plaćanje pouzećem (gotovina pri preuzimanju).

Da, koristimo napredne sigurnosne protokole i SSL enkripciju kako bismo osigurali sigurnost vaših podataka.

Nekorištene i neoštećene proizvode možete zamijeniti unutar 30 dana od preuzimanja robe. Kontaktirajte nas na info@malershop.hr za dogovor oko zamjene.

Kupac ima pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana od primitka bez navođenja razloga. Proizvod mora biti nekorišten, u originalnoj ambalaži i s priloženim računom. Više informacija pronađite ovdje.

Reklamacije možete prijaviti putem e-maila info@malershop.hr. Pošaljite fotografije neispravnog proizvoda, opis problema i broj narudžbe.